JiningJembatan boarding bergerakPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

  • masa pelepasan:2024-04-18 12:44:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:139
  • Penerangan pantas:

    Jining,Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah

Kandungan artikel

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

JiningPada cerun struktur besi bergerak, forklift juga boleh masuk secara langsung ke dalam kereta trak untuk operasi muatan dan muatan besar. Pemuatan dan pembuatan cepat barang boleh dicapai hanya dengan satu orang yang berfungsi dan tanpa perlukan bekalan kuasa.

With the development of social science and technology today, the layout and design of boarding axle cylinders will become more reasonable, as technology continues to develop and improve. Paksi penerbangan hidraulik

UychiAlasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa,JiningAxle Co., Ltd., periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Alasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.

Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.


JiningJembatan boarding bergerakPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan



Pembangunan jambatan penerbangan sederhana sepatutnya mengikut keperluan desain dan rancangan pembangunan.

Keperlawanan angin dan tenaga elektrik kedua-dua menghasilkan kerugian, dan ukuran kerugian adalah proporsional dengan kuasa dua. Keperlawanan dan semasa adalah kerugian tembaga. Kami sering mengatakan bahawa jika semasa bukan DC piawai atau gelombang sinus, kerugian harmonik akan berlaku. Pembuat jambatan pengangkutan profesional mempunyai prestasi yang stabil, selamat boleh dipercayai, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama dan boleh mencapai pemeliharaan bebas. Aras teknikal mereka telah mencapai aras rumah dan mencapai aras maju produk antarabangsa yang sama

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, terutamanya mengingat keselamatan dan kestabilan penggunaan. Selama masa yang lama and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!

Kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, it will not only cause personnel and property losses, but also delay delivery time,JiningMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naik, causing immeasurable direct or indirect losses.


JiningJembatan boarding bergerakPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan



Sebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal, tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.

marketApa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

Ciri-ciri: Mengadopsi lengan yang boleh dilipat (dua lengan seksyen tiga lengan seksyen), dengan tinggi kerja - meter, dan lengan angkat boleh putar darjah;, Kedua-dua jadual tukar dan platform kerja boleh beroperasi. Platform kerja boleh berjalan dengan selamat dengan ledakan di mana-mana kedudukan, dan kelajuan berjalan menurun dengan naik tinggi angkat. Tetapkan platform atas dan bawah (platform tanah dan platform kenderaan platform), dan guna switches arah untuk bertukar antara platform atas dan bawah.

Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan cepat barang. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.

JiningSeperti yang diketahui,JiningBeli jambatan boarding hidraulik, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.

[UNK][UNK]. Sebelum digunakan, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.

Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.


AcariguaMaklumat produk lain
  • Le HavreJembatan boarding mudahTeknologi pembinaan

    Le HavreJembatan boarding mudahTeknologi pembinaan

  • Le HavreJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

    Le HavreJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApa aspek operasi yang harus diberi perhatian

  • Le HavrePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri

    Le HavrePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKepelbagaian jenis dan banyak ciri

  • JalgaonMinyak TransformerJulat penggunaan standard bahan

    JalgaonMinyak TransformerJulat penggunaan standard bahan

  • BajaPlatform angkat hidraulik tetapKesan kualitatif fasa pengukuhan

    BajaPlatform angkat hidraulik tetapKesan kualitatif fasa pengukuhan

  • BajaJembatan naik bimbitTafsiran dan pemerhatian

    BajaJembatan naik bimbitTafsiran dan pemerhatian

  • ZaanstadJembatan boarding platformProses meluruskan

    ZaanstadJembatan boarding platformProses meluruskan

  • ZaanstadJembatan naik hidraulik bergerakStandard eksekutif

    ZaanstadJembatan naik hidraulik bergerakStandard eksekutif

  • segera:Peringatan: Maklumat JiningJembatan boarding bergerakPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan memberi anda JiningJembatan boarding bergerakPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan oleh syarikat kami, perkhidmatan JiningJembatan boarding bergerakPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JiningJembatan boarding bergerakPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JiningJembatan boarding bergerakPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan. JiningJembatan boarding bergerakPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JiningJembatan boarding bergerakPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!