XinfuJembatan naik hidraulik tetapPrestasi ketahanan terhadap pemendakan karbida

  • masa pelepasan:2024-04-18 14:35:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:521
  • Penerangan pantas:

    Xinfu,After the vehicle is in place, release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of th

Kandungan artikel

After the vehicle is in place, release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of the vehicle. Rantai paksi ditetapkan pada kenderaan. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak akan dan boleh mula bekerja.

Penyelidikan penyelesaian telah mendapat hubungan antara kedudukan tali silinder hidraulik dan dorongan dan kelajuan angkat platform angkat. Perubahan dalam kelajuan dorongan dan angkat semasa proses angkat platform angkat menentukan optimasi dorongan dan kelajuan angkat platform angkat. Parameter. Kerana rancangan optimasi mekanik ini milik rancangan optimasi binari berbilang-objektif. Analisis dan membandingkan, pilih optimasi yang sepadan dan tulis program yang sepadan berdasarkan paparan aliran mereka.

XinfuDi depan pangkalan plat penyesuaian direka untuk terbuka, membuat ia selesa dan cepat untuk membersihkan sampah.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

El TigrePanjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.

Seperti yang diketahui, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat,XinfuJenis bergerak jembatan naik hidraulik, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.

Efisiensi rendah jambatan naik hidraulik terutama bergantung pada dua aspek: pertama-tama, pegawai yang terlibat dalam kerja jambatan naik hidraulik mempunyai kualiti rendah dan kemampuan operasi. Kerana gagal membentuk kerja jambatan naik hidraulik skala besar, biaya kerja yang dilaburkan adalah rendah, dan tiada latihan kemampuan khusus. Ini meningkatkan kesulitan kerja jambatan naik hidraulik, meningkatkan masa operasi, dan membuang-buang kuasa pembinaan. Di sisi lain, pembebasan kerja jambatan boarding hidraulik membuat ia sukar untuk menggunakan peralatan mekanisasi. Di kebanyakan perusahaan, jenis kerja ini terutama dilakukan secara manual, menghasilkan kerja yang tidak sama.


XinfuJembatan naik hidraulik tetapPrestasi ketahanan terhadap pemendakan karbida



Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

Seharusnya ada tanda plat nama yang sepadan. Projek profesional termasuk: penghasil jambatan kenderaan dan perniagaan lain yang berkaitan.

Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.

Kepastian KualitiPertama, parameter relevan jambatan naik mesti dipahami secara awal.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor,XinfuPaksi penerbangan tetap hidraulik, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform and there is basically no change to the building structure.


XinfuJembatan naik hidraulik tetapPrestasi ketahanan terhadap pemendakan karbida



Sebagai bahagian penting jambatan naik, tinggi boleh disesuaikan mengikut kenderaan-kenderaan yang berbeza barang-barang, sehingga ia boleh menjadi aras dengan platform pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang-barang. Kerana produksi jambatan penerbangan hidraulik elektrik oleh pembuat yang berbeza, tinggi platform desain dan pembuatan dan jarak dari tanah juga berbeza, dengan tinggi yang berlainan dari mm hingga mm. Tinggi strok angkat hidraulik berlainan dari mm hingga mm, dan tinggi jambatan boarding hidraulik elektrik sendiri ditambah tinggi strok adalah mm, yang boleh dipenuhi oleh hampir semua kenderaan kargo (dengan tinggi kenderaan umum ).

Pembangunan potensiJembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

XinfuMuatan semasa operasi peralatan terutamanya dianggap dalam desain muatan berat rantai dan tekanan yang dijana. Apabila peralatan berada dalam kelajuan rendah, transmisi muatan berat,XinfuPembelian jambatan naik tetap, atau apabila rantai tiba-tiba dimuatkan berlebihan, tekanan statik rantai rosak, dan kapasitas bearing dipengaruhi oleh kekuatan tekanan statik komponen rantai. Dalam keadaan yang baik dan rancangan dan pemasangan yang betul, kekuatan kelelahan adalah faktor utama yang menentukan transmisi rantai.

Dari dua titik di atas, kita juga perlu memberi perhatian kepada peraturan parking yang berkaitan. Jembatan naik bimbit mempunyai volum yang besar dan menguasai ruang yang besar, yang menyebabkan parkir menjadi masalah besar. Oleh itu, penyimpanan dan penyimpanan betul jembatan naik bimbit adalah sangat penting.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.


AcariguaMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat XinfuJembatan naik hidraulik tetapPrestasi ketahanan terhadap pemendakan karbida memberi anda XinfuJembatan naik hidraulik tetapPrestasi ketahanan terhadap pemendakan karbida oleh syarikat kami, perkhidmatan XinfuJembatan naik hidraulik tetapPrestasi ketahanan terhadap pemendakan karbida dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk XinfuJembatan naik hidraulik tetapPrestasi ketahanan terhadap pemendakan karbida, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian XinfuJembatan naik hidraulik tetapPrestasi ketahanan terhadap pemendakan karbida. XinfuJembatan naik hidraulik tetapPrestasi ketahanan terhadap pemendakan karbida di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di XinfuJembatan naik hidraulik tetapPrestasi ketahanan terhadap pemendakan karbida, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!