ChifengJembatan pengangkutan gudangPengelasan kualiti

  • masa pelepasan:2024-04-18 16:28:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:361
  • Penerangan pantas:

    Chifeng,Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan unt

Kandungan artikel

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

Jembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)

ChifengJembatan penerbangan sederhana biasanya digunakan sebagai peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang. Apa piawai untuk pemasangan mereka di lubang as as? Hari ini, editor akan membawa anda untuk belajar lebih banyak.

[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.

LuleburgazPertama, pompa minyak, bekalan kuasa bateri, kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.

Penutupan aplikasi adalah luas, dan permintaan pasar adalah tinggi. Dari perspektif permintaan pasar, banyak industri memproduksi memerlukan mesin dan peralatan tersebut. Namun, keseluruhan proses aplikasi adalah relatif mudah, dan pembinaan boleh dilakukan semasa aplikasi, sementara ia boleh dikumpulkan semasa bukan aplikasi. Selepas rancangan penampilan mesin dan peralatan bersih, bersih, dan bersih, ia boleh memastikan hidup perkhidmatan yang lebih panjang, Banyak orang juga memilih pembuat teknologi apabila memilih untuk membeli jambatan boarding. Pembuat teknologi mempunyai penilaian pengguna yang baik di semua pasar, perkembangan umum dan kekuatan mereka juga kuat, dan kualiti produk di pasar juga dijamin. Mengkhusus dalam pembuat paksi, tanda lama dengan harga kompetitif dan kualiti yang dijamin!

Tujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang, memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.


ChifengJembatan pengangkutan gudangPengelasan kualiti



Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi),ChifengJembatan pengangkutan, cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik,ChifengJembatan pengangkutan gudang, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Jembatan penerbangan hidraulik telah digunakan secara luas di setiap sudut kehidupan sosial, dan aplikasi mereka semakin luas. Sistem hidraulik adalah komponen penting mesin angkat. Menjaga sistem hidraulik dengan baik membantu untuk memastikan penggunaan selamat mesin angkat dan memperpanjang jangka hidup lif. Oleh itu, kita perlu menguasai pemeliharaan yang betul.

Operasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.

Langkah dalam menghasilkan jambatan papan adalah untuk memotong dan memberi makan bahan yang diperlukan ke dalam baja menurut lukisan.

Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.


ChifengJembatan pengangkutan gudangPengelasan kualiti



Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

produksiApa masalah yang perlu diperhatikan bila menggunakan jambatan boarding? Contohnya, jambatan naik bimbit biasanya digunakan di luar, dan selepas digunakan, mereka juga ditempatkan di luar. Mereka sering terkena angin, hujan, dan cahaya matahari, yang mengurangkan jangka hidup jambatan naik. Oleh itu, pemeliharaan jambatan naik sangat penting. Apabila hujan, tutup jembatan naik dengan pakaian hujan untuk mencegah kering dan penuaan.

Peralatan khas yang boleh memindahkan laman muatan dan membuang kapanpun untuk mencapai muatan dan membuang cepat barang. Aplikasi jambatan naik bimbit membolehkan perusahaan mengurangi jumlah besar kerja, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar. Dengan menggunakan garpu untuk menarik atau mendorong, jambatan muatan hidraulik bergerak boleh dipindahkan ke posisi kerja, dan garpu boleh bebas naik jambatan dan perjalanan antara trak dan tanah, mencapai muatan dan muatan dengan cepat dan selamat. Apabila pengguna meninggalkan kilang,ChifengMoving the boarding bridge, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. However, due to the different applications of the boarding bridge compared to other unloading platform devices, the service life of the boarding bridge has been shortened. Jadi ia juga penting untuk melakukan kerja yang baik dalam penyelamatan kemudian jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional mempunyai ujian ketat dan jaminan kualiti. Aktiviti promosi sedang berlangsung, selamat datang untuk berkonsultasi

Jembatan naik adalah sesuai untuk berbagai industri penghasilan; Widely used in processing plants, warehouses, storage yards, subway stations, ports, granaries, and other places with large loading and unloading requirements. Memuatkan peralatan ujian yang membawa, memastikan kualiti dan kuantiti; Operasi praktik seorang diri, menguasai ruang dalam yang kurang, mempertahankan efisiensi tinggi dalam memuatkan dan membuang kargo hanya memerlukan operasi praktik seorang diri, membuang dan mengumpulkan untuk mengumpulkan ruang dalam yang kurang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Mengatasi masalah ini, pengaturan silinder hidraulik terbatas oleh ruang terbatas. Oleh itu bagaimana untuk mengatur lif dalam ruang terbatas sementara memenuhi keperluan muatan dan prestasi platform angkat adalah masalah penting yang perlu diselesaikan untuk meningkatkan prestasi keseluruhan platform angkat. Analyzed the issue of unstable lifting speed of elevators, and sought a hydraulic cylinder device that can reduce hydraulic cylinder thrust and stabilize platform lifting speed while meeting structural design requirements.


AcariguaMaklumat produk lain
  • MateszalkaJembatan pengangkutan bekasTeknik perlindungan permukaan

    MateszalkaJembatan pengangkutan bekasTeknik perlindungan permukaan

  • MateszalkaPlatform penangkapan hidraulik traktifStatus diagnosis kesalahan pergerakan

    MateszalkaPlatform penangkapan hidraulik traktifStatus diagnosis kesalahan pergerakan

  • MateszalkaMemuatkan mesin tipping hidraulikSuhu soalan memainkan peranan penting

    MateszalkaMemuatkan mesin tipping hidraulikSuhu soalan memainkan peranan penting

  • MoradabadKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamPenambahan eksport sec

    MoradabadKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamPenambahan eksport sec

  • PadovaPlatform angkat hidraulik 10 meterSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini mas

    PadovaPlatform angkat hidraulik 10 meterSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini mas

  • PadovaRancangan jambatan naik bimbitApakah syarat pemilihan roda panduan

    PadovaRancangan jambatan naik bimbitApakah syarat pemilihan roda panduan

  • ZygageJembatan pengangkutan gudangApakah mekanisme penjepit akhir

    ZygageJembatan pengangkutan gudangApakah mekanisme penjepit akhir

  • ZygagePlatform penangkapan jenis gunting bergerakPemasang

    ZygagePlatform penangkapan jenis gunting bergerakPemasang

  • segera:Peringatan: Maklumat ChifengJembatan pengangkutan gudangPengelasan kualiti memberi anda ChifengJembatan pengangkutan gudangPengelasan kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan ChifengJembatan pengangkutan gudangPengelasan kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ChifengJembatan pengangkutan gudangPengelasan kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ChifengJembatan pengangkutan gudangPengelasan kualiti. ChifengJembatan pengangkutan gudangPengelasan kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ChifengJembatan pengangkutan gudangPengelasan kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!