BeichenJembatan penghalang bergerakPengetahuan klasifikasi

  • masa pelepasan:2024-04-18 16:48:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:596
  • Penerangan pantas:

    Beichen,Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boa

Kandungan artikel

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan,BeichenPaksi penerbangan tetap hidraulik, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Jembatan naik adalah sesuai untuk berbagai industri penghasilan; Widely used in processing plants, warehouses, storage yards, subway stations, ports, and other places with large loading and unloading requirements. Memuatkan peralatan ujian yang membawa memastikan kualiti dan kuantiti; Operasi praktik seorang diri, menguasai ruang dalam yang kurang mempertahankan efisiensi tinggi dalam memuatkan dan membuang kargo, hanya memerlukan operasi praktik seorang diri, membuang dan mengumpulkan untuk mengumpulkan ruang dalam yang kurang,BeichenJembatan boarding platform, dan keuntungan lain.

BeichenSaya tidak akan pergi ke perincian lebih lanjut mengenai jambatan boarding yang tetap hidraulik. ia diketahui dan digunakan secara luas, dan adalah peranti mekanik yang diperlukan untuk kilang

Sebab banyak pelanggan tidak menjelaskan tujuan khusus jambatan boarding bimbit apabila menyesuaikannya, terdapat perbezaan dalam kerja sebenar untuk menyesuaikan jambatan boarding, yang menyebabkan efisiensi rendah.

KuraymahApabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan.

Lebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan,BeichenHarga Jembatan Naik, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.


BeichenJembatan penghalang bergerakPengetahuan klasifikasi



Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Sebenarnya, banyak kali orang boleh jumpa selepas menjalankan jambatan naik selama beberapa masa, ia mudah untuk mempunyai masalah motor yang serius. Pada masa ini, semua orang juga mesti mahu tahu apa yang sedang berlaku dan bagaimana untuk melakukannya secara efektif? Sebenarnya, selepas membaca perkenalan dalam artikel berikut, saya mempunyai idea jelas bagaimana untuk melakukannya.

Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.

Item inspeksiSelama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?

Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.

Operasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik, berharap untuk membawa lebih banyak bantuan kepada semua orang.


BeichenJembatan penghalang bergerakPengetahuan klasifikasi



Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, kualiti produk di pasar sekarang dijamin, dan pengakuan penghasil teknologi di pasar juga akan lebih tinggi. Harga produk penghasil teknologi boleh diterima. Bila memilih untuk membeli jambatan kereta api kelajuan tinggi, penting untuk melihat keadaan harga asas. Terdapat banyak harga yang berbeza di pasar hari ini, beberapa lebih efektif biaya, dan beberapa lebih mahal Apabila pelanggan memilih, mereka boleh memeriksa harga untuk melihat jika mereka boleh menerimanya. Mereka juga boleh memilih berdasarkan perbandingan harga.

Kerana ia digunakan dalam pelbagai kali, bentuk-bentuknya berbeza. Jembatan penerbangan hidraulik tetap terutama digunakan dalam gudang besar, kilang, platform kargo, pelabuhan, lapangan terbang, dll. yang memerlukan jumlah besar muatan dan muatan kargo. Down the road, and mobile hydraulic boarding bridges are mostly smaller companies that need to rotate and load and unload goods on a large scale.

Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

BeichenWhen working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan, memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.

Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.


AcariguaMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat BeichenJembatan penghalang bergerakPengetahuan klasifikasi memberi anda BeichenJembatan penghalang bergerakPengetahuan klasifikasi oleh syarikat kami, perkhidmatan BeichenJembatan penghalang bergerakPengetahuan klasifikasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BeichenJembatan penghalang bergerakPengetahuan klasifikasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BeichenJembatan penghalang bergerakPengetahuan klasifikasi. BeichenJembatan penghalang bergerakPengetahuan klasifikasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BeichenJembatan penghalang bergerakPengetahuan klasifikasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!