San FranciscoPembuat jambatan naik automobileKepentingan setiap nilai bahan

  • masa pelepasan:2024-04-18 18:01:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:431
  • Penerangan pantas:

    San Francisco,Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan, peluru dan perlindungan sementara, peluru dan perlindu

Kandungan artikel

Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak, lakukan penyelamatan, peluru dan perlindungan sementara, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

San FranciscoBefore loading, unloading, and transporting goods the height of the adjustment plate on the boarding bridge should be adjusted to ensure a smooth overlap with the rear of the truck. Then, the iron chain on the boarding bridge should be securely tied to the truck.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

SuamiMinyak hidraulik No. anti memakai minyak hidraulik.

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Kecualian: Lepaskan bolt port pompa minyak lakukan penyelamatan,San FranciscoJembatan penerbangan hidraulik bergerak, membersihkan, dan gantikan minyak hidraulik bersih untuk menghapuskan masalah.


San FranciscoPembuat jambatan naik automobileKepentingan setiap nilai bahan



[UNK][UNK]. When the non loading and unloading operation of the mobile boarding bridge temporarily stops, the guide plate needs to be retracted and parked in the designated position. Jika diletakkan di luar, perlu menutupinya dengan kain yang tidak bergerak air, bukti hujan, dan skrin matahari untuk mencegah cat dek menjadi basah dan berkarat. Pada masa yang sama, mengangkat gelang tetap depan boleh mengangkat ban jambatan naik bergerak dari tanah, menghindari perlumbaan berat badan, dan mengurangi kerosakan ban. Jika titik-titik di atas dicatat semasa penyimpanan, tidak hanya boleh kehidupan perkhidmatan jambatan diperlukan, tetapi juga masalah tidak perlu boleh dihindari.

Mengenai jambatan naik bimbit, berikut akan membincangkan beberapa titik-titik utama dalam penyelamatan peralatan industri. Sebab ini juga titik pengetahuan utama diperlukan bagi semua orang untuk menangkap. Jika and a ingin menguasai secara keseluruhan jenis lif ini, dan melewatinya, anda juga boleh meningkatkan pengetahuan profesional anda dalam aspek-aspek ini. Oleh itu, ia layak untuk mencubanya!

Jembatan naik hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung ke trak untuk memuatkan dan memuatkan batch barang, dan operasi orang tunggal boleh mencapai memuatkan dan memuatkan barang cepat. Kurangkan jumlah kerja yang besar, meningkatkan efisiensi kerja dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar bagi perusahaan.

Kejujuran dan keuntungan bersamaPenyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Terdapat banyak bunyi yang dijana bila menggunakan jembatan naik hidraulik bergerak. Jadi, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan, stesen pam, silinder besi, dan peralatan besi adalah semua sumber bunyi. Hari ini kami akan menganalisis untuk anda: . Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Selepas mendengar bunyi dari jambatan boarding hidraulik, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik, valve, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.


San FranciscoPembuat jambatan naik automobileKepentingan setiap nilai bahan



Apabila ia berkaitan dengan proses produksi jambatan naik bimbit, saya percaya semua orang akan sangat tertarik.

binaPemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu, fokus adalah untuk melaksanakan jumlah lemak yang sesuai pada keretapi panduan sebelum pemasangan, untuk memastikan keadaan yang baik. Terdapat satu perbezaan yang dibenarkan untuk perpendikulati keretapi panduan. Secara umum, ia ditentukan untuk berada dalam mm. Jika perlu, gelang dinding boleh dipasang.

Tarik semua minyak hidraulik dalam tangki minyak, buka tangki minyak, keluarkan penapis penghisap minyak, bersihkannya, dan kembalikannya ke tangki minyak. Isi tangki bahan bakar dengan minyak baru.

Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan,San FranciscoTekanan hidraulik paksi boarding tetap, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.

San FranciscoDipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.

Semak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.

Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.


AcariguaMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat San FranciscoPembuat jambatan naik automobileKepentingan setiap nilai bahan memberi anda San FranciscoPembuat jambatan naik automobileKepentingan setiap nilai bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan San FranciscoPembuat jambatan naik automobileKepentingan setiap nilai bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk San FranciscoPembuat jambatan naik automobileKepentingan setiap nilai bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian San FranciscoPembuat jambatan naik automobileKepentingan setiap nilai bahan. San FranciscoPembuat jambatan naik automobileKepentingan setiap nilai bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di San FranciscoPembuat jambatan naik automobileKepentingan setiap nilai bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!