AnchoragePlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan

  • masa pelepasan:2024-04-18 12:59:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:517
  • Penerangan pantas:

    Anchorage,Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangk

Kandungan artikel

Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.

Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

AnchorageKapasiti muatan berat: bentuk plat perlindungan: ° Atau ° Sudut kerja roker konfigurasi boleh bertukar: ° Kaedah pemacu: pemacu unit kuasa hidraulik atau pemacu skru.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

SunderlandPeribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


AnchoragePlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan



Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Tengah kawalan keselamatan dipilih dengan kasut panduan berguling, ketepatan tinggi, perlahan pakaian, Jalan naik struktur beton batu atau batu bata boleh digunakan untuk keselamatan platform angkat Jinchuang dan keuntungan kestabilan. Tombol mengalir: Ia boleh mencegah tekanan sistem terlalu tinggi semasa pergerakan naik. Tombol manual kecemasan: Dalam kes kegagalan kuasa, ia boleh membuat kecemasan lif turun ke kedudukan lantai terdekat dan membuka pintu.

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

pakejLukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargo

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel


AnchoragePlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan



Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

pelaburanPlatform angkat terdiri dari unit kuasa dan silinder minyak. Unit kuasa disediakan dengan empat lubang boleh disesuaikan semasa produksi, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini,AnchoragePertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selai, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.

Platform mengangkat garpu gunting tetap adalah platform mengangkat hidraulik khusus yang digunakan untuk mengangkut barang antara lantai bangunan. Ia terutama digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah antara lantai kerja berbeza, serta mengangkat kereta antara lantai garaj tiga dimensi dan garaj. Platform mengangkat jenis garpu gunting tetap mempunyai struktur yang kuat, kapasitas pembawa muatan yang besar, pembangkit stabil, dan pemasangan dan penyelenggaran mudah. Ia adalah peralatan ekonomi dan praktik ideal untuk pembawa barang antara lantai rendah sebagai alternatif untuk lif.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

AnchorageSemak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

Pemindahan barang antara lantai bilik, restoran,AnchoragePlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, dan restoran. Tinggi rendah antara - mm, terutama sesuai untuk tempat kerja yang tidak dapat menggali lubang. And there is no need for upper lifting points, with diverse forms (single column, double column, four column), stable equipment operation simple and reliable operation, and difficult to solve narrow spaces that cannot reach the requirements. A customized delivery platform can be created, and the product hydraulic system is equipped with anti fall, upper and lower door interaction, and operation buttons can be set on each floor and lifting platform workbench to achieve multi-point. Produk ini mempunyai struktur yang kuat, kapasitas yang besar pembawa muatan, angkat lembut, pemasangan dan penyelenggaran sederhana dan selesa, menjadikannya peralatan pemindahan muatan yang ideal dan ekonomi untuk menggantikan lif antara lantai rendah. Peranti tahap angkat adalah terutamanya bertanggungjawab untuk pemprosesan data mekanisme operasi dan bar kerja kenderaan, menghitung kawasan keselamatan tahap angkat, dan sesuai untuk sistem kawalan elektrik platform angkat tahap diri. Sensor utama dalam sistem kawalan elektrik termasuk sensor sudut,AnchoragePlatform penangkapan trek, sensor sudut panjang, sensor inklinasi paksi dua, dan simpanan tenaga sistem silinder minyak.

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?


AcariguaMaklumat produk lain
  • HeidelbergJembatan penerbangan tetap hidraulikRancangan promosi dikemukakan dari perspektif

    HeidelbergJembatan penerbangan tetap hidraulikRancangan promosi dikemukakan dari perspektif

  • HeidelbergPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengPemilihan bahagian standard

    HeidelbergPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengPemilihan bahagian standard

  • HeidelbergLift tahap tetapDi manakah nilai penggunaan

    HeidelbergLift tahap tetapDi manakah nilai penggunaan

  • BhubaneshwarKeperlawanan tanah pengubah distribusiMengapa begitu serba boleh

    BhubaneshwarKeperlawanan tanah pengubah distribusiMengapa begitu serba boleh

  • BourgesPlatform angkat hidraulikIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti

    BourgesPlatform angkat hidraulikIndustri ini memasuki model baru perikatan jaminan kualiti

  • BourgesProdusi jambatan naikBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

    BourgesProdusi jambatan naikBoleh membuat kesan yang memutarbelitkan

  • LecceJembatan penerbangan tetap hidraulikPelbagainya lengkap

    LecceJembatan penerbangan tetap hidraulikPelbagainya lengkap

  • LeccePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakPembangunan masa depan juga memerlukan penjimata

    LeccePlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakPembangunan masa depan juga memerlukan penjimata

  • segera:Peringatan: Maklumat AnchoragePlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan memberi anda AnchoragePlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan oleh syarikat kami, perkhidmatan AnchoragePlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AnchoragePlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AnchoragePlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan. AnchoragePlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AnchoragePlatform mengangkat liga aluminium hidraulikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!