DelachtenPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikApakah punca kesan buruk?

  • masa pelepasan:2024-04-18 16:17:09
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:307
  • Penerangan pantas:

    Delachten,Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, teruta

Kandungan artikel

Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

DelachtenKadar kegagalan rendah: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga.

Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?

BakauPenjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit gantikannya

Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digunakan untuk mengangkut barang ke atas dan ke bawah diantara berbagai lantai kerja seperti gudang, garaj, workshop, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.


DelachtenPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikApakah punca kesan buruk?



Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

jurutera teknikal pemasangan profesional pergi ke lokasi pelanggan untuk memasang platform angkat hidraulik. Selepas pemasangan selesai, mereka juga akan menjelaskan beberapa perkara penyelamatan di masa depan; Periksa dengan hati- hati pakaian dan air mata komponen. Sebab ia adalah komponen yang baru diproses dan terkumpul dari platform angkat hidraulik mungkin terdapat deviasi halus dalam bentuk dan saiz, yang memerlukan operasi normal dan tempoh berjalan masuk. Selama berjalan dalam tempoh, perlu memberi perhatian pada masa nyata sama ada ada pakaian dan air mata yang berlebihan. Jika ada, Xilang Door Industry, pembuat platform angkat hidraulik, kerja yang diperlukan perlu dilakukan. Selepas menggunakan untuk jangka masa, pins dan bearings platform angkat hidraulik patut dijamin untuk mengelakkan pakaian dan air mata, perlu diawasi dengan hati-hati semasa penggunaan. Jika suara apapun ditemui semasa operasi platform angkat hidraulik,DelachtenPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu gunting, tidak perlu bimbang mengenainya dalam tahap penggunaan sebelumnya. Dalam keadaan biasa, berjalan berbilang kali, dan selepas berjalan-in, suara secara alami hilang. Namun, jika ada suara untuk masa yang panjang, ia tidak hilang atau lemah. Pada masa ini, pembuat patut segera selesaikan masalah; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, retaining ring, oil pipe joint, etc. for any signs of looseness. If any signs are found they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents. After starting, a no-load lifting test should be conducted to measure the effectiveness of each transmission mechanism brake. Only after confirming that it is normal can the operation begin& mdash;& mdash; Kabur turun kecemasan yang bebas di kursi pompa boleh digunakan untuk mencapai turun. Pertama, putar kacang tutup valv turun kecemasan, ketat skru turun kecemasan, dan kemudian tutup kacang tutup. Pembuat lif profesional menjamin kualiti, perkhidmatan, dan kualiti. Selamat datang untuk bertanya dengan telefon

[UNK][UNK]?? Apabila jabatan pengawasan bangunan memenuhi tanggungjawab pengawasan keselamatan dan pemeriksaan, ia akan memerintahkan penghapusan segera perilaku keselamatan yang berpotensi dalam produksi lif bangunan dan lif kargo yang ditemui semasa pemeriksaan. Jika keselamatan tidak dapat dijamin sebelum atau semasa penghapusan perilaku keselamatan produksi utama, ia akan diperintahkan untuk mengeluarkan pekerja dari kawasan berbahaya atau untuk sementara menghentikan bangunan. Dalam kerja penyelidikan dan kawalan berbahaya, penyelidikan akan serius, penyelesaian akan ditetapkan, dan keputusan akan dikons

Jumlah jaminan kualitiApabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi,DelachtenPlatform mengangkat bergerak sendiri, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!


DelachtenPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikApakah punca kesan buruk?



Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Reputasi yang baikSemak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Menurut GB/T-, apabila salah satu situasi berikut berlaku dalam kurva berkaitan dengan frekuensi penuaan, ia boleh ditentukan bahawa kawasan yang ditutup oleh zon efektif mod getaran pada frekuensi itu telah mencapai kesan penuaan: kurva meningkat dan menyerap; Lengkung naik, kemudian jatuh,DelachtenPembuat platform angkat gunting jenis bergerak, dan kemudian lembut; Frekuensi resonansi lengkung a-n selepas getaran lebih rendah daripada sebelum getaran; Lebar banding lengkung a-n selepas getaran sempit dibandingkan dengan sebelum getaran; puncak resonansi lengkung a-n selepas getaran menunjukkan fenomena fission; Lengkung meletup selepas turun.

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak dan kapasitas kargo.

DelachtenSemak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihan


AcariguaMaklumat produk lain
  • AmsterfenJembatan boarding platform pemuatan bekasSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi per

    AmsterfenJembatan boarding platform pemuatan bekasSekarang pilih apa perincian yang perlu diberi per

  • AmsterfenJembatan pengangkutan mekanik bergerakKepentingan motivasi

    AmsterfenJembatan pengangkutan mekanik bergerakKepentingan motivasi

  • AmsterfenPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaPilih yang tepat untuk pelbagai c

    AmsterfenPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaPilih yang tepat untuk pelbagai c

  • IndonesiaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanPengenalan langkah berjaga-jaga

    IndonesiaMinyak pengubah kuasa ditenggelamkanPengenalan langkah berjaga-jaga

  • BohongPlatform angkat kecil hidraulikPrinsip asas permukaan pengeluaran dan pemprosesan

    BohongPlatform angkat kecil hidraulikPrinsip asas permukaan pengeluaran dan pemprosesan

  • BohongJembatan naik bimbit hidraulikTunjang pembuatan

    BohongJembatan naik bimbit hidraulikTunjang pembuatan

  • InisJembatan boarding platform tetapNilai bahan yang bernas

    InisJembatan boarding platform tetapNilai bahan yang bernas

  • InisJenis garpu gunting platform angkat bimbitsemua

    InisJenis garpu gunting platform angkat bimbitsemua

  • segera:Peringatan: Maklumat DelachtenPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikApakah punca kesan buruk? memberi anda DelachtenPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikApakah punca kesan buruk? oleh syarikat kami, perkhidmatan DelachtenPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikApakah punca kesan buruk? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DelachtenPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikApakah punca kesan buruk?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DelachtenPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikApakah punca kesan buruk?. DelachtenPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikApakah punca kesan buruk? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DelachtenPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikApakah punca kesan buruk?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!